Logowanie

Polityka zwrotów

  1. Informacje ogólne
    1. W niniejszych warunkach i zasadach:
      1. „Fields” odnosi się do „Fields Associates Limited”, firmy zarejestrowanej w Wielkiej Brytanii, której zarejestrowany adres to „Fields House, 18/21 Old Field Road, Bocam Park, Pencoed, CF35 5LJ, UK”.
      2. „Klient” oznacza każdą firmę, organizację charytatywną lub inną legalną jednostkę, która posiada odpowiednią władzę do zaakceptowania tych warunków i zasad oraz która wysłała lub może wysłać nośniki danych i powiązane urządzenia peryferyjne do Fields w celu skorzystania z usług odzyskiwania danych w jednym z jej biur lub skrzynek pocztowych na całym świecie (lista dostępnych lokalizacji znajduje się na naszej stronie internetowej www.fields-data-recovery.co.uk).
      3. „Nośniki” lub "Urządzenia" oznaczają wszelkie dyski twarde, dyskietki, dyski USB, zewnętrzne dyski twarde (w których dysk twardy pozostaje trwale zamocowany w obudowie), laptopy, komputery stacjonarne, taśmy lub inne urządzenia do przechowywania danych cyfrowych wysyłane do Fields.
      4. „Urządzenia peryferyjne” oznaczają wszelkie przedmioty związane z nośnikiem, takie jak przewody, złącza, karty sterujące oraz niezwiązane z nośnikiem zewnętrzne obudowy, które można łatwo odłączyć od nośnika bez wpływu na jego zdolność do przechowywania danych cyfrowych.
    2. Niniejsze warunki odnoszą się wyłącznie do zwrotu nośników cyfrowych, które zostały pierwotnie wysłane do Fields przez klienta, i nie dotyczą transportu odzyskanych danych, który objęty jest ogólnymi warunkami, dostępnymi na naszej stronie internetowej.
    3. Fields dołoży wszelkich starań, aby zadbać o bezpieczeństwo Państwa nośnika podczas jego przechowywania,nie ponosi jednak odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia lub zniszczenia obudowy, które mogą wystąpić w wyniku konieczności jej otwarcia w celu uzyskania dostępu do wewnętrznego dysku twardego (HDD), co może prowadzić do trwałych uszkodzeń. W związku z tym, zwrócone zostaną tylko wewnętrzne dyski HDD, bez uszkodzonej zewnętrznej obudowy.
    4. Fields Data Recovery nie ponosi odpowiedzialności za utratę gwarancji na nośnik klienta w wyniku prac wymaganych do świadczenia usługi odzyskiwania danych.
    5. Jeżeli w momencie składania zlecenia lub w dołączonym do paczki liście pisemnym klient nie zgłosi żądania dotyczącego zwrotu urządzeń peryferyjnych, takich jak np. przewody czy oryginalne pudełko, mogą one zostać usunięte. Fields Data Recovery nie ponosi odpowiedzialności za wymianę żadnych usuniętych elementów, w tym oryginalnego pudełka, jeśli było ono wymagane do roszczenia gwarancyjnego.
    6. Klient przyjmuje do wiadomości, że jeśli oryginalne nośniki nie zostaną zażądane z powrotem w ciągu 14 dni od odrzucenia wyceny lub wysyłki odzyskanych danych, zostaną one zutylizowane w sposób przyjazny dla środowiska. Firma nie ponosi odpowiedzialności ani zobowiązań w przypadku roszczeń gwarancyjnych wymagających zwrotu oryginalnych nośników, jeśli żądanie ich zwrotu wpłynie po upływie 14 dni, a nośniki zostały już zutylizowane.
  2. Usługa wysyłki
    1. Fields zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnej usługi zwrotu przesyłek zarówno dla klientów płacących, jak i niepłacących, zgodnie z informacjami zamieszczonymi na naszej stronie internetowej. Klient jednak akceptuje, że bezpłatna usługa zwrotu nie dotyczy laptopów, nośników dostarczanych wraz z urządzeniami peryferyjnymi, ani nośników, których łączna waga przekracza 2 kg.
    2. Klient akceptuje, że standardowe zwroty za pośrednictwem poczty są realizowane raz w miesiącu, w ostatni dzień roboczy miesiąca.
    3. Klient akceptuje, że przewidywany czas dostawy pocztą standardową wynosi 21 dni, a kurierem 3 dni, przy czym termin ten jest liczony od daty odzyskania danych, powiększonej o 14 dni roboczych.
    4. Klient akceptuje, że czasy dostawy wskazane w punkcie 2.3 nie mają charakteru zobowiązującego i zgadza się, że Fields Data Recovery nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne straty związane z opóźnieniami w dostawie, zarówno pocztą standardową, jak i kurierem.
    5. Klient akceptuje, że zgodnie z ogólnymi warunkami świadczenia usług, nośniki i/lub urządzenia peryferyjne mogą znajdować się w jednym z biur Fields na całym świecie, a darmowa usługa zwrotu dotyczy tylko wysyłki pocztą standardową – nie obejmuje usługi kurierskiej. Klient tym samym akceptuje następujące warunki:
      1. Darmowa usługa zwrotu może być realizowana przez jedną z następujących firm: Deutsche Post (Niemcy), Royal Mail (Wielka Brytania), La Poste (Francja), Correos (Hiszpania) oraz Priority Mail (USA).
      2. Podpis może nie być wymagany, a klient akceptuje, że Fields Data Recovery będzie zobowiązane jedynie do przedstawienia dowodu wysyłki.
      3. Klient akceptuje, że zdjęcie frontu paczki z naklejoną etykietą pocztową i adresem będzie słuzyło jako dowód wysyłki lub jako numer śledzenia wysyłki od któregokolwiek z przewoźników wymienionych w punkcie 2.5.1.
      4. Klient akceptuje, że numery śledzenia mogą nie być dostępne dla usług poczty standardowej.
      5. Klient akceptuje, że jeśli Fields Data Recovery dostarczy dowód nadania, firma nie ponosi odpowiedzialności za utratę nośników i/lub urządzeń peryferyjnych spowodowaną przez usługę pocztową.
    6. Wszystkie inne prośby dotyczące wysyłki podlegają następującym opłatom:
      Media type Weight allowance Service type cost
      All media Up to 2KG Free post Free
      All media Up to 1KG DHL £18 Inch VAT
      Multiple Drives + Small RAIDs 1KG - 4KG DHL £35 Inch VAT
      Multiple Drives + Large RAIDs 4KG - 10KG DHL £49 Inch VAT
      Large towers / Servers / Monitors 10KG - 20KG DHL £79 Inch VAT

      Proszę pamiętać, że dla dużych wież komputerowych, serwerów i monitorów obowiązuje minimalna opłata za każdy przedmiot. Każdy z tych przedmiotów będzie oceniany indywidualnie, a koszt zostanie podany na życzenie.

      1. Fields akceptuje płatności kartą kredytową lub debetową (VISA, Mastercard, AMEX), a także za pośrednictwem PayPal lub przelewem bankowym, w celu opłacenia usług wysyłkowych.
      2. Wszystkie paczki wysyłane za pomocą usługi kurierskiej będą obsługiwane przez DHL lub UPS, a klient akceptuje numer śledzenia od któregokolwiek z tych przewoźników jako dowód nadania.
  3. Rekompensata za zagubione nośniki lub urządzenia peryferyjne
    1. Klient akceptuje, że jeśli Fields dostarczy dowód nadania, nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty finansowe wynikłe z zagubienia przedmiotów podczas transportu przez firmę pocztową lub kurierską.
    2. Klient oświadcza, że wszelkie nośniki danych lub urządzenia peryferyjne wysłane do Fields były uszkodzone, a ich rzeczywista wartość materialna wynosi maksymalnie 1 USD, 1 EUR lub 1 GBP i jest to zakres odpowiedzialności Fields Data Recovery w przypadku zagubienia przedmiotów przed ich wysyłką.
  4. Legalność
    1. Klient oświadcza, że wszystkie nośniki danych oraz ich zawartość przekazane do Fields są legalne i stanowią jego prawowitą własność. Klient potwierdza, że posiada pełne prawo do ubiegania się o usługi odzyskiwania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Anglii i Walii.

Free Help & Advice

© Fields Data Recovery 2025. Wszystkie prawa zastrzeżone