Logowanie

Zasady i Warunki

  1. Informacje ogólne
    1. W tych warunkach i zasadach, odniesienia do „Fields” odnoszą się do Fields Data Recovery, nazwy handlowej firmy Fields Associates Ltd. Termin „Klient” lub „Zleceniodawca” odnosi się do każdej osoby, firmy, przedsiębiorstwa lub innej strony, która wysyła nośniki do Fields Data Recovery w celu diagnostyki lub odzyskiwania danych.
    2. Słowo „Pełny” lub fraza „Pełne odzyskiwanie”, gdy są używane w odniesieniu do procesu odzyskiwania danych lub ilości odzyskanych danych, odnoszą się wyłącznie do ilości danych, których odyskanie było możliwe, a nie do ilości danych pierwotnie zawartych na nośniku.
    3. W ramach procesu diagnostycznego, Fields zobowiązuje się wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie , aby określić prawdopodobieństwo oraz w miarę możliwości, ilość danych, które można odzyskać z nośnika klienta.
    4. W ramach procesu odzyskiwania, Fields Data Recovery podejmie wszelkie starania, aby odzyskać lub skopiować jak największą ilość danych z nośnika klienta.
    5. Dni robocze Fields ustalone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Godziny pracy przypadają od 9:00 do 17:30. Usługi odzyskiwania danych mogą być świadczone poza tymi godzinami. Wszelkie usługi diagnostyczne i/lub odzyskiwania danych realizowane poza standardowymi godzinami będą wykonywane według uzgodnionej stawki, w zależności od konkretnego przypadku.
    6. Fields Data Recovery podejmie wszelkie możliwe działania, aby zapewnić odpowiednie czasy reakcji. Niemniej jednak, chyba że strony ustalą inaczej, spełnienie jakichkolwiek czasów reakcji nie stanowi zobowiązania umownego.
  2. Szacunki, Wyceny i Płatności
    1. Wszystkie oferty stałych cen, przedstawione przez Fields Data Recovery, są ważne przez okres siedmiu dni, chyba że ustalono inaczej. Po upływie tego okresu oferta może zostać zmieniona bez wcześniejszego powiadomienia.
    2. Wszystkie ceny podane przez przedstawicieli Fields są cenami netto (bez VAT, który wynosi obecnie 20% całkowitej kwoty do zapłaty).
    3. Akceptacja oferty może nastąpić na piśmie, ustnie podczas bezpośredniego kontaktu, telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Fields zastrzega sobie prawo do niepodjęcia żadnych prac odzyskiwania danych do momentu uzyskania zgody.
    4. W przypadku, gdy klient zdecyduje się nie kontynuować odzyskiwania danych po wcześniejszym udzieleniu zgody, Fields zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami za wykonaną pracę i/lub użyte do tej pory części. Opłata ta jest uznaniowa i może być równa, ale nie przekroczyć całkowitej zatwierdzonej kwoty za proces odzyskiwania danych.
    5. Klient rozumie, że pełna płatność jest wymagana po zakończeniu procesu odzyskiwania danych, przed ich wydaniem oraz/lub zwrotem oryginalnych nośników (niezależnie od tego, czy są one wysyłane, odbierane osobiście, czy pobierane), chyba że ustalono inaczej. Płatność może być dokonana kartą kredytową/debetową (VISA, MasterCard, American Express, Switch, Maestro, Electron itp.), czekiem firmowym lub osobistym albo przelewem bankowym. Fields zastrzega sobie prawo do zażądania pełnej płatności przed wydaniem danych klientowi.
    6. Fields Data Recovery zastrzega sobie prawo do naliczenia odsetek i/lub opłat administracyjnych za wszelkie zaległe płatności po upływie określonego terminu. Aktualna stopa odsetek naliczana przez Fields wynosi 1,5% za każdy miesiąc opóźnienia w płatności. Aktualne stawki opłat administracyjnych są następujące: opóźnienie w płatności – 75 £ za każdy miesiąc kalendarzowy opóźnienia, 10 £ za każdą rozmowę telefoniczną dotyczącą zaległej płatności, 30 £ za każde pismo wysłane w sprawie zaległej płatności oraz 10 £ za kopię oryginalnej faktury. Wszystkie kwoty podane są kwotami netto, bez VAT.
  3. Poufność
    1. W ramach swojej polityki poufności, Fields zobowiązuje się do nieujawniania żadnych informacji ani plików danych dostarczonych przez klienta, przechowywanych na jego sprzęcie lub odzyskanych z urządzeń klienta, z wyjątkiem pracowników lub przedstawicieli Fields, którzy są objęci umowami o poufności, lub gdy wymagają tego przepisy prawa, bez zgody klienta.
    2. Fields zobowiązuje się do korzystania wyłącznie z autoryzowanych inżynierów odzyskiwania danych, a także zapewnia, że wszystkie nośniki dostarczone do Fields będą przechowywane w sposób bezpieczny w jednej z jego siedzib. Klient rozumie, że miejsce przechowywania nośników może nie być takie same, jak miejsce, do którego nośniki zostały pierwotnie wysłane.
    3. Wszystkie dane odzyskane z nośników klienta są przechowywane na urządzeniach offline, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 2018 roku.
  4. Diagnostyka oraz proces odzyskiwania danych
    1. Wszystkie raporty diagnostyczne są udostępniane klientowi za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej, chyba że ustalono inaczej przez przedstawiciela Fields.
    2. Ze względu na charakter procesu odzyskiwania danych, nasi technicy mogą być zobowiązani do przeprowadzenia prac fizycznych na nośnikach/danych/sprzęcie udostępnionym Fields. W związku z tym, klient potwierdza oraz przyjmuje do wiadomości, że:
      1. Nośnik/dane/sprzęt są już uszkodzone,
      2. Próby odzyskiwania danych mogą spowodować dalsze uszkodzenia nośnika/danych/sprzętu,
      3. Gwarancje na nośnik/dane/sprzęt mogą zostać unieważnione
      4. Fields nie ponosi odpowiedzialności za to ani jakiekolwiek inne uszkodzenia.
    3. Klient jest świadomy, że w niektórych przypadkach Fields może być zmuszone do użycia dodatkowych nośników lub komponentów, aby kontynuować fazę diagnostyczną i/lub przeprowadzić proces odzyskiwania danych. Przykłady obejmują, ale nie ograniczają się do, części zamiennych do dysków twardych oraz specyficznych adapterów lub złącz. Fields zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami tych dodatkowych nośników lub akcesoriów według uzgodnionej ceny.
    4. W rzadkich przypadkach Fields może wymagać od klienta pokrycia części kosztów związanych z próbą odzyskiwania danych. Taka prośba pojawi się jedynie w sytuacjach, gdy proces odzyskiwania jest wyjątkowo skomplikowany lub gdy nośnik doznał poważnych uszkodzeń. Koszt ten będzie przedstawiony w formie niezobowiązującej, stałej wyceny i nie jest częścią usługi Fields „bez odzysku, bez opłaty”.
    5. Fields zgadza się, że wszelkie płatności za odzyskiwanie danych będą przetwarzane tylko w przypadku pomyślnego odzyskania danych z nośnika klienta. Klient rozumie, że ze względu na złożoność procesu odzyskiwania danych, nie zawsze jest możliwe odzyskanie wszystkich informacji z jego nośnika. Fields nie gwarantuje kompletności, trafności ani przydatności odzyskanych danych, chyba że zostało to uzgodnione na piśmie między Fields a klientem.
    6. Fields zastrzega sobie prawo do wysłania lub przekierowania jakiegokolwiek sprzętu lub nośników otrzymanych w naszych siedzibach do najbardziej odpowiedniej lokalizacji w celu odzyskania danych. Może to obejmować korzystanie z laboratoriów spółek zależnych lub spółki macierzystej. W takich przypadkach Fields skorzysta z usług kuriera do transportu nośników lub sprzętu. Klient zgadza się, że: a) Fields pokryje koszty transportu, oraz b) Fields nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia lub straty przedmiotów transportowanych w ramach procesu odzyskiwania danych klienta.
  5. Wykonanie usługi, dostawa i transport
    1. Fields zobowiązuje się do zwrócenia wszystkich odzyskanych danych na odpowiednich nośnikach tj. pendrive USB, zewnętrzny dysk twardy, pobierania danych przez FTP (do 250 GB) lub inne. W ramach standardowej usługi odzyskiwania danych Fields zwraca obecnie maksymalnie 230 GB danych na pendrivie USB. Fields zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu danych lub obciążenia klienta uzgodnioną opłatą za zwrot danych na tych nośnikach, gdy odzyskane dane przekraczają ten limit. Klient będzie zobowiązany do pokrycia kosztów nośników zastępczych, a kwota ta zostanie doliczona do kosztów usługi odzyskiwania danych, chyba że strony ustalą inaczej na piśmie.
    2. Wszystkie dane odzyskane przez Fields są zwracane klientowi następnego dni poprzez przesyłkę z możliwością śledzenia. Przykłady to DHL, UPS, TNT, FedEx lub inne. Niemniej jednak, mogą zostać ustalone inne warunki zwrotu danych klienta, a w niektórych przypadkach Fields zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztem usługi pocztowej oraz wszelkimi związanymi z nią opłatami administracyjnymi. Opłata ta jest dodatkiem do uzgodnionej ceny za usługę odzyskiwania danych.
    3. Fields nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez sieć pocztową, a klientowi nie będą przysługiwać żadne odszkodowania za utratę zysków, niedogodności itp., chyba że zostało to wcześniej uzgodnione z Fields.
    4. Klient zobowiązuje się do sprawdzenia lub zorganizowania sprawdzenia dostarczonych towarów w najwcześniejszym możliwym terminie po dostawie lub próbie dostawy, a w każdym przypadku w ciągu pięciu dni kalendarzowych od dostawy lub próby dostawy. Jakiekolwiek roszczenia dotyczące niekompletności odesłanego zamowienia lub twierdzenia, że zawartość przesyłki nie odpowiada zamówieniu uzgodnionemu z Fields, muszą zostać zgłoszone na piśmie w ciągu siedmiu dni kalendarzowych od dostawy. Roszczenia zgłoszone po upływie tego okresu mogą być rozpatrzone wyłącznie według uznania Fields.
    5. Fields przechowa kopię odzyskanych danych przez okres siedmiu dni od daty wysyłki. W tym czasie Fields odpowie na wszelkie pytania dotyczące odzyskanych danych i, jeśli będzie to wymagane, dostarczy dodatkowe kopie. W niektórych przypadkach, za zgodą klienta, Fields może przechować kopię odzyskanych danych i/lub obrazu cyfrowego po tym terminie. W takich sytuacjach Fields zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za kopie zapasowe danych, ich przechowywanie, zarządzanie i bezpieczeństwo.
    6. Klient i Fields zgadzają się, że jedynym i wyłącznym środkiem zaradczym w przypadku niezadowalającej pracy będzie decyzja Fields, która zastrzega sobie prawo do podjęcia dodatkowych prób przez inżyniera Fields w celu poprawienia rezultatów pracy lub zwrócenia klientowi całości lub części zapłaconej kwoty.
    7. Wszystkie nośniki przesłane do Fields w celu odzyskania danych mogą być przechowywane w jednym z naszych międzynarodowych biur przez maksymalnie czternaście dni po zakończeniu usługi odzyskiwania danych. Zgodnie z naszą "Polityką zwrotu nośników", klient może poprosić o zwrot nośnika w ciągu 28 dni od momentu otrzymania przez nas dysku. Klient rozumie, że czas dostawy jest liczony od daty zakończenia odzyskiwania danych, powiększony o dodatkowe czternaście dni. Szczegółowe informacje na temat zwrotu nośników znajdują się w naszej Polityce zwrotu nośników.
    8. Klient rozumie, że wszystkie nośniki zwrócone za pomocą naszej bezpłatnej usługi zwrotu są wysyłane za pośrednictwem standardowej usługi pocztowej, która jest niemożliwa do śledzenia. Fields nie ponosi odpowiedzialności za żadne nośniki, które zostaną zagubione lub uszkodzone w trakcie transportu pocztowego. Klient rozumie, że jest to usługa na okres 21 dni, obliczana zgodnie z punktem 5.7. Nasza Polityka zwrotu nośników jest dostępna pod adresem: www.partnerzy-fields.pl/return-policy
    9. Klient rozumie, że Fields nie udzielił żadnych gwarancji ani zapewnień, a odpowiedzialność Fields wobec klienta jest ograniczona wyłącznie do wysokości opłat uiszczonych za usługę odzyskiwania danych.
  6. Integralność danych
    1. Klient akceptuje, że Fields nie będzie sprawdzać zawartości żadnych plików znajdujących się na nośniku dostarczonym przez klienta.
    2. Fields przedstawia orientacyjny wskaźnik integralności odzyskanych danych, obliczany przy użyciu specjalistycznego oprogramowania. Oprogramowanie to weryfikuje podpisy plików, porównując je z przypisanymi im rozszerzeniami. Wskaźnik ten nie odzwierciedla gwarantowanego poziomu integralności i może różnić się w zależności od takich czynników jak rodzaj pliku czy jego ewentualne szyfrowanie. Procentowy wynik ma wyłącznie charakter szacunkowy.
    3. Fields nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zawartość, integralność, funkcjonalność, uszkodzenie ani przydatność odzyskanych danych.
    4. Fields dokłada wszelkich starań, aby odzyskać jak najwięcej danych z dostarczonych nośników, w tym posczególnych, wskazanych przez klienta plików. Proces odzyskiwania danych ma jednak charakter ogólny, a sprzedaż odzyskanych danych opiera się wyłącznie na ilości odzyskanych danych i poniesionym w procesie nakładem pracy. Jeśli klient chce uzyskać informację o odzyskanych plikach, powinien zwrócić się do opiekuna klienta z pisemną prośbą lub wysłać zapytanie e-mailem. Klient jest opdowiedzialny za zgłoszenie takiego żądania, a lista plików nie zostanie udostępniona, jeśli nie zostanie wyraźnie zażądana w formie pisemnej lub e-mailowej od Fields. Lista ta przedstawia odzyskane pliki, jednak Fields nie gwarantuje ich integralności, ani integralności jakichkolwiek innych danych, które uda się odzyskać.
  7. Legalność
    1. Klient oświadcza, że wszystkie nośniki i ich zawartość przekazane Fields są legalne, klient znajduje się w ich legalnym posiadaniu oraz ma prawo do zlecania usług odzyskiwania danych zgodnie z przepisami prawa Anglii i Walii.

Free Help & Advice

© Fields Data Recovery 2025. Wszystkie prawa zastrzeżone